VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, V PŘÍPADĚ VYSOKÝCH TEPLOT SE MŮŽE TERMÍN ODESLÁNÍ VAŠÍ OBJEDNÁVKY OPOZDIT. POKUD SI PŘEJETE ODESLAT BALÍČEK NA VLASTNÍ RIZIKO, UVEĎTE TO PROSÍM DO POZNÁMKY V 3. KROKU OBJEDNÁVKY. DĚKUJEME.

Jak reklamovat poškozený balík?

Vážený zákazníku,

vždy se snažíme, aby Vám byla zásilka doručena v pořádku. Během přepravy se ale může stát, že se obsah vaší zásilky poškodí.  V tomto případě prosím nafoťte veškeré obalové materiály, vnitřní výplně a manipulační značky KŘEHKÉ A NEKLOPIT na kartonu:

  • Celkový pohled na vnější obal
  • Detail obalu v místě poškození
  • Adresní PPL/DHL etiketa
  • Výplně a umístění zboží v balení
  • Poškozené zboží
  • Výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje)

Reklamaci s popisem a fotografiemi zašlete neprodleně (max. do tří pracovních dnů) na adresu reklamace@cokoladovnatroubelice.cz, jinak nebude možné Vaši reklamaci řešit. Zachovejte prosím obal a vnitřní výplně pro sepsání zápisu o škodě pracovníkem PPL, který vás bude následně kontaktovat.

Kupující do e-mailu uvede:
- popis poškození zboží 
fotodokumentaci poškozeného zboží 

Při nesplnění těchto podmínek nemusí prodávající uznat reklamaci na poškozené zboží!

Kontakt pro reklamaci:

E-mail: reklamace@cokoladovnatroubelice.cz

Tel.: +420 732 876 777 (Jitka Bačíková I.)

Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Děkujeme, Váš Čokoládový tým.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení