Jak reklamovat poškozený balík?

Vážený zákazníku,
 
vždy se snažíme, aby Vám byla zásilka doručena v pořádku. Během přepravy se ale může stát, že se obsah vaší zásilky poškodí.  V tomto případě prosím nafoťte veškeré obalové materiály, vnitřní výplně a manipulační značky KŘEHKÉ A NEKLOPIT na kartonu.  Reklamaci s popisem a fotografiemi zašlete neprodleně (max. do tří pracovních dnů) na adresu info@cokoladovnatroubelice.cz , jinak nebude možné Vaši reklamaci řešit. Zachovejte prosím obal a vnitřní výplně pro sepsání zápisu o škodě pracovníkem PPL, který vás bude následně kontaktovat.
 
 
 

Kupující do e-mailu uvede:
- popis poškození zboží 
fotodokumentaci poškozeného zboží 

Při nesplnění těchto podmínek, nemusí prodávající uznat reklamaci na poškozené zboží!

Kontakt pro reklamaci:

E-mail: info@cokoladovnatroubelice.cz

Tel.: +732 876 777 (Jitka Bačíková I.)

 

Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Děkujeme, Váš Čokoládový tým.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.