V PŘEDVÁNOČNÍM OBDOBÍ PROSÍM POČÍTEJTE S DELŠÍM DODÁNÍM ZÁSILEK (CCA 1 TÝDEN). DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

Jak reklamovat poškozený balík?

Vážený zákazníku,

vždy se snažíme, aby Vám byla zásilka doručena v pořádku. Během přepravy se ale může stát, že se obsah vaší zásilky poškodí.  V tomto případě prosím nafoťte veškeré obalové materiály, vnitřní výplně a manipulační značky KŘEHKÉ A NEKLOPIT na kartonu:

  • Celkový pohled na vnější obal
  • Detail obalu v místě poškození
  • Adresní GLS etiketa
  • Výplně a umístění zboží v balení
  • Poškozené zboží
  • Výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje)

Reklamaci s popisem a fotografiemi zašlete neprodleně (max. do tří pracovních dnů) na adresu reklamace@cokoladovnatroubelice.cz, jinak nebude možné Vaši reklamaci řešit. Zachovejte prosím obal a vnitřní výplně pro sepsání zápisu o škodě pracovníkem GLS, který vás bude následně kontaktovat.

Kupující do e-mailu uvede:
- popis poškození zboží 
fotodokumentaci poškozeného zboží 

Při nesplnění těchto podmínek nemusí prodávající uznat reklamaci na poškozené zboží!

Kontakt pro reklamaci:

E-mail: reklamace@cokoladovnatroubelice.cz

Tel.: +420 732 876 777 (Jitka Bačíková I.)

Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Děkujeme, Váš Čokoládový tým.