UPOZORNĚNÍ: VLIVEM VYSOKÝCH TEPLOT SE MŮŽE ODESLÁNÍ VAŠÍ OBJEDNÁVKY POZDRŽET. POKUD SI PŘEJETE ODESLAT ZÁSILKU NA VLASTNÍ RIZIKO, NAPIŠTE TO PROSÍM DO POZNÁMKY.

Jak reklamovat poškozený balík?

Vážený zákazníku,

vždy se snažíme, aby Vám byla zásilka doručena v pořádku. Během přepravy se ale může stát, že se obsah vaší zásilky poškodí.  V tomto případě prosím nafoťte veškeré obalové materiály, vnitřní výplně a manipulační značky KŘEHKÉ A NEKLOPIT na kartonu:

  • Celkový pohled na vnější obal
  • Detail obalu v místě poškození
  • Adresní PPL/DHL etiketa
  • Výplně a umístění zboží v balení
  • Poškozené zboží
  • Výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje)

Reklamaci s popisem a fotografiemi zašlete neprodleně (max. do tří pracovních dnů) na adresu reklamace@cokoladovnatroubelice.cz, jinak nebude možné Vaši reklamaci řešit. Zachovejte prosím obal a vnitřní výplně pro sepsání zápisu o škodě pracovníkem PPL, který vás bude následně kontaktovat.

Kupující do e-mailu uvede:
- popis poškození zboží 
fotodokumentaci poškozeného zboží 

Při nesplnění těchto podmínek nemusí prodávající uznat reklamaci na poškozené zboží!

Kontakt pro reklamaci:

E-mail: reklamace@cokoladovnatroubelice.cz

Tel.: +420 732 876 777 (Jitka Bačíková I.)

Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Děkujeme, Váš Čokoládový tým.