Jak reklamovat poškozený balík?

 

Balík přes přepravce PPL

Poškodí-li se zboží během přepravy (přeprace PPL), kupující musí tuto skutečnost oznámit neprodleně (max. do 2 dnů od převzetí zásilky od přepravce) na e-mail: info@kakaoveprodukty.cz.

Kupující do e-mailu uvede:
- popis poškození zboží 
fotodokumentaci poškozeného zboží - balík (krabice) zvenku + uvnitř

Při nesplnění těchto podmínek, nemusí prodávající uznat reklamaci na poškozené zboží!

 

(Balík přes přepravce Česká Pošta)

Poškodí-li se zboží během přepravy (Česká pošta), kupující musí tuto skutečnost neprodleně oznámit na pobočce České pošty, spolu s reklamovaným balíčkem.

Kupující musí na pobočce zmínit, že reklamace bude řešena přes firmu František Bačík - Čokoládovna Troubelice, 783 83  Troubelice 10. Česká pošta bude potom naši čokoládovnu kontaktovat s vyřízením reklamace.

Děkujeme za pochopení, Váš čoko tým :-)

 

Kontakt pro reklamaci:

E-mail: info@kakaoveprodukty.cz

Tel.: +420 733 368 257  (Jitka Bačíková II.)

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.