Ceny dopravného

 

Dopravné u nás je následující:

PRO KONCOVÉ ZÁKAZNÍKY:


* PPL (doručení do 24h od předání zásilky dopravci)
... 85 Kč (platba převodem či online plat. kartou) ... 110 Kč (platba dobírkou)

* Osobní odběr - Troubelice 10, 783 83
... 0 Kč (každé úterý nebo čtvrtek od 10 do 17 hodin, případně v jiný den po předchozí tel. domluvě!)

* DHL Slovensko (doručení do 24-48h od předání zásilky dopravci)
... od 7 EUR dle hmotnosti zásilky (platba předem převodem v EUR u Fio banky nebo online přes plat. bránu GoPay).

Přepravné je nad 1 300 Kč (včetně DPH) ZDARMA.
Přepravné zdarma neplatí pro doručování do Slovenské republiky!

 

PRO VELKOOBCHODNÍ ODBĚRATELE:

Balík do hmotnosti 40 Kg

 *PPL (doručení do 24h od předání zásilky dopravci) .
.. 85 Kč (platba převodem či online plat. kartou) ... 110 Kč (platba dobírkou)
 
 
Balík nad hmotnost 40 kg
 
*PPL (doručení do 24h od předání zásilky dopravci) .
.. 160 Kč (platba převodem či online plat. kartou) ... 210 Kč (platba dobírkou)
 
* DHL Slovensko (doručení do 24-48h od předání zásilky dopravci)
... od 7 EUR dle hmotnosti zásilky (platba předem převodem v EUR u Fio banky nebo online přes plat. bránu GoPay).
 

 Výhody PPL

  • Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
  • Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.
  • Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.
  • V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
  • Řidič PPL Vás bude v den doručení zásilky kontaktovat na Vámi uvedené tel. číslo, aby dohodl podrobnosti předání.
  • V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).
  • Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.

 

Doručení do PPL ParcelShopu

  • Zásilku si můžete nechat doručit na jedno z výdejních míst. Jejich seznam naleznete na http://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap.
  • Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si ji budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.
  • V okamžiku doručení zásilky do PPL ParcelShopu Vám bude odeslána SMS a e-mail.

 

Obecné informace

  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
  • Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
  • Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
  • Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
  • Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.